miércoles, 22 de febrero de 2012

Què fa una secretària?


Per norma general, solem confondre la imatge de secretària amb la de recepcionista.

El concepte de secretària engloba totes les qualitats pròpies d'una administrativa, recepcionista, comptable i suport administratiu, en general.
Actualment la figura de secretària es fon amb el d'ASSISTENT ADMINISTRATIVA (Business Assistant).

Les funcions d'aquesta depenen en gran part de les quals atorgui directament a la persona perquè li presti servei de forma directa.

A SU SECRETARIA oferim ser una extensió directa del nostre client, la seva mà dreta.
Atenem les seves trucades, gestionem la seva agenda, preparem presentacions, documentació, etc. 
Ens adaptem completament a les necessitats del nostre client, ajudant-li en tot moment a potenciar i estendre
el seu negoci.

Els nostres serveis estan destinats a cobrir alguns dels pilars fonamentals d'una empresa:
- Atenció al client
- Gestió administrativa i comptable
- Publicitat i Màrqueting

Aquest és el concepte que defensem a SU SECRETARIA.
Visita la nostra web i resol tots els dubtes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario