Actualment
existeixen moltes eines gratuïtes a Internet que ens permeten treballar de
forma conjunta amb els nostres clients i que aquests puguin seguir tots i
cadascun dels passos que seguim fins a finalitzar les tasques encomanades.
A SU SECRETARIA oferim la possibilitat de
realitzar intercanvis d'arxius directament des de la nostra ÀREA CLIENT.
Des d'aquest
espai poden consultar les seves cites i reunions, fer un seguiment de les
tasques pendents i establir comunicació directa amb SU SECRETARIA.
SU SECRETARIA es pot encarregar també, des d'aquest espai, d'actualitzar els seus contactes en cas que desitgi iniciar una campanya de mailing o altres tipus de promocions per als seus clients.
Aquest és un dels mètodes que la nostra empresa ofereix; no obstant això, ens adaptem sempre a les necessitats de cadascun d'ells i tenim en compte l'entorn en el que habitualment desenvolupa el seu treball.
Truca'ns, explica'ns què necessites i adaptarem les nostres eines a les necessitats de la teva empresa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario