jueves, 19 de enero de 2012

La importància de GESTIONAR bé el TEMPS


Per a tothom el temps és molt important en el seu treball diari.
 
Tot s'organitza en base aquest concepte.

En l'àmbit laboral la gestió del temps es torna fonamental, i ho és encara més per a autònoms, freelance i petites empreses que necessiten optimitzar els seus recursos al màxim.

Quan en un negoci la majoria del benefici s'obté amb el treball d'un mateix, entenem que “perdre temps, és perdre beneficis”.

A SU SECRETARIA Online protegim als nostres clients dels coneguts com “els lladres de temps” (trucades que interrompen constantment, comunicacions lentes i absurdes, falta d'informació, realització d'informes, excés d'urgències, etc.), ens regim pels tres conceptes fonamentals quant a gestió del temps:
1. Priorització
2. Eficàcia
3. Immediatesa
I extrapolem aquests tres principis als nostres clients.

Som expertes en gestió d'agenda, i la nostra missió és alliberar d'una sobrecàrrega innecessària de treball.

“Res distingeix tant al directiu EFICAÇ com el seu amor al temps” Peter Drucker

No hay comentarios:

Publicar un comentario