lunes, 11 de junio de 2012

Per què és tan important la imatge empresarial a l'hora d'iniciar un negoci?


 Emprenedor, en l'actualitat, i més en els temps que corren la imatge empresarial que transmet una empresa és un dels factors fonamentals en les decisions dels seus clients, proveïdors, futurs clients i tot el que ho envolta.
És  l’element que marcarà la diferència de la competència.

La imatge corporativa és la manera per la qual l'empresa transmet qui és, què és, què fa i com ho fa. Moltes vegades aquest aspecte és deixat de costat, sent que una bona imatge pot tenir resultats inesperats en el seu negoci.

En un món altament competitiu, on segurament els seus clients tindran altres alternatives que facin o ofereixin el mateix que la seva, la imatge empresarial és sens dubte un dels factors diferenciadors que faran del seu negoci l'opció a triar.

ELS 8 ASPECTES IMPRESCINDIBLES PER A LA BONA IMATGE EMPRESARIAL DEL SEU NEGOCI:

1.   Abans de tot el, que ha de fer es un bon pla d’empresa i conjuntament un pla de màrqueting per saber què vols fer i com ho vols fer amb l'ajuda d'un Coach de Màrqueting, que t’orientarà sobre teu projecte.
2.  El nom de la seva empresa. El nom comercial que li dóna al seu negoci és de molta importància probablement perquè aquest serà usat per a totes les finalitats de la companyia.
3.  Un logotip únic. El logotip de l'empresa és moltes vegades pres a la lleugera, no obstant això, el logotip pot ser alguna cosa així com l'estratègia de mercat del seu negoci. (visiti www.servicesolution.es i consulti els nostres preus)
4.  Comptar amb una atractiva presentació de la seva empresa i dels seus productes: Comptar amb catàlegs tant físics com a virtuals, presentacions multimèdia, targetes de presentació i tot el que permeti recolzar visualment a la seva empresa són factors que donen professionalisme i serietat al seu negoci, tots molts importants per a la imatge empresarial.
5.  Triar un eslògan que vengui. El eslògan resumeix en una sola frase el que lliuraments als seus clients.
6.  Crear una cultura de servei al client. Aquest element fonamental que defineix en un 80% el que és la seva companyia i és: la gent. Els seus col•laboradors o empleats. Ells, són els qui tenen contacte directe amb el client i són les persones que porten en les seves espatlles la importància de transmetre una imatge empresarial correcta. De fet pots tenir una gran presència física, amb un bon nom, un gran logotip i colors seleccionats, però el *primer contacte d'un empleat amb el client, pot derrocar tot això, sinó es té una veritable cultura de servei. Si en alguna cosa val la pena invertir recursos és tenir bon personal. Una atenció de qualitat, centrada a satisfer les necessitats del seu client, és sinònim de bona imatge empresarial.
7.  Crear un lloc web de la seva empresa i tenir presència a les xarxes socials. Avui dia la majoria d'empreses necessiten presència en Internet, de fet existeix un mercat al que no estàs arribant sinó té presència en la web. D'altra banda, la presència a les xarxes socials avui dia és més que recomanable, tal com parlem en el nostre post: Les Xarxes socials…un canal d'expansió per a les empreses
8.  Ser una empresa transparent: Una empresa aconsegueix una bona imatge quan actua sota la veritat, reconèixer els errors en el moment i lloc adequats parlaran d'una empresa prou professional com per seguir creient en ella.

*A Service Solution donem per vostè aquesta imatge d'empresa, podem ser el primer contacte, la veu i la presencia que necessita. Contacti'ns: info@servicesolution.es – 93.792.04.16 www.servicesolution.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario