Com ja hem dit en
diverses ocasions amb els serveis online de Su Secretaria es redueix temps
en que el fet de dur a terme personalment les tasques administratives
secundàries li resten temps, i per tant costos, a l’empresari/a de la seva
pròpia activitat econòmica i en el cas de la contractació de personal per
aquestes funciones reduirà els costos de personal i en la infraestructura de
l'empresa.
El fet tenir una
secretaria online li ofereix
a l’empresari/a, autònom/a o freelance rendibilitat i eficàcia en la seva
activitat.
Una secretaria online li presta un atenció telefònica amb un horari ininterromput normalment de 8:00 a 20:00h de dilluns a divendres. I l'atenció telefònica al client és 100% personalitzada.
Què és una secretaria online? Les secretaries online operem exactament igual que una secretària personal, atenen les trucades, gestionant l’agenda, gestionant contactes, duent a terme les tasques administratives, que tot i que no ens n’hi adunem són moltes les feines que es poden delegar a altres persones.
Una secretaria online li presta un atenció telefònica amb un horari ininterromput normalment de 8:00 a 20:00h de dilluns a divendres. I l'atenció telefònica al client és 100% personalitzada.
Què és una secretaria online? Les secretaries online operem exactament igual que una secretària personal, atenen les trucades, gestionant l’agenda, gestionant contactes, duent a terme les tasques administratives, que tot i que no ens n’hi adunem són moltes les feines que es poden delegar a altres persones.
Cost d’una
secretaria presencial
|
|
Cost de Su
Secretaria
|
Mínim 1.500 euros bruts mensuals
|
vers
|
máxim un cost de 390 euros mensuals
|
Mínim 21.000 euros l’any
|
vers
|
máxim un cost de 4.680
euros l’any
|
Estem parlant d’un 74 % d’estalvi.
I aquest fet no
es l’únic, si ha de sumar el cost d’infraestructura, material, dietes, etc., el
qual evidentment s’estalvia.
Valori ara els cost!
Tot això tenint en compte que es tenen els serveis d’una
secretaria per que com tots sabem, en els temps que corren és més que probable
que hi hagin empresaris que opten, degut al cost, per a prescindir-ne, gestionant-ne
ells/elles mateixos/es TOT el referent a la gestió administrativa i d’atenció
al client, no prestant-li l’atenció que l’empresa o negoci necessita, com ara
la captació de nous clients, el manteniment dels ja existents i millora del
serveis i/o productes.
En definitiva, una opció, avui en dia més que rentable i
beneficiosa!
Consulti d’altres serveis que oferim: administració, comptabilitat,
atenció al client, i els diversos preus.
Contacti amb nosaltres i li fem un pressupost a mida
ajuntant-nos a les seves necessitats i possibilitats!
No hay comentarios:
Publicar un comentario